25 Haziran 2015 Perşembe

TREND:: ESRARENGİZ BAHÇE

Sosyal medya iletişimde hakikaten çok güçlü bir araç. Gücünü kimsenin küçümsememesi gerekiyor. Esrarengiz Bahçeyi ilk defa trendsetter arkadaşım Begüm de gördüm. Bana boyadığı sayfayı gönderdi ve not düştü Kübra kesinlikle almalısın inanılmaz keyifli dedi. Aaa bende bakayım dedim ama bu esrarengiz bahçe Begüm söyledikten bikaç hafta sonra o kadar popüler oldu ki herkeste görmeye başladım.


















Belki Begüm ilk söylediğinde başlasaydım ön yargısız olurdum çünkü o söylediğinde daha keşfedilmemişti ama sonrasında biraz hevesim kaçtı herkesin pohpohladığı ve popüler olduğu için yaptıkları şey bana hep itici gelir. Gerçekten stres attırıyor mu bilemem. Belkide doğru inanılmaz birşey çünkü yapan herkes müthiş birşey diyor. Psikolojik de olabilir sonuçta stres atmaya odaklanmışsın. Bilmeyenler için söyleyim Esrarengiz Bahçe büyükler için boyama kitabı. Renkleri tamamen hayal gücünüze göre seçiyorsunuz ve sonrasında isterseniz tablo yapıp asıyorsunuz falan filan. Sosyal medyada sanki esrarengiz bahçe boyamayanı dövüyorlar yani o kadar yaygın. Popüler kültür dedikleri bu olsa gerek. Ben başlamadan bu sevdaya son verdim ve goblenlerime geri döndüm. Belki popülerliği azalınca yeniden denerim. Bu konuda görüşleri olan varsa paylaşabilir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönderme